مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت گردشگری و آژانس مسافرتی روشی برای رونق کسب‌وکار شما است. روشی که با استفاده از آن می‌توانید از زحماتی که برای راه‌اندازی سایتتان کشیده‌اید نتیجه گرفته و سایت خود را به محلی برای کسب درآمد بیشتر تبدیل کنید. توجه کنید که سئو سایت گردشگری  و آژانس مسافرتی فرایندی زمان‌بر است اما قطعا زمانی که به بار بنشیند نتایجی طولانی‌مدت را برای شما رقم خواهد زد
اهداف و دلایل نیاز به سئو سایت گردشگری
مهم‌ترین هدف از سئو سایت گردشگری و آژانس مسافرتی افزایش رتبه سایت شما و دیده شدن آن در نتایج اولیه گوگل است. این موضوع باعث می‌شود که زمانی که مخاطبان شما درباره خدمات گردشگری یا آژانس‌های مسافرتی جست‌وجو کردند، شما را زودتر از دیگر رقبا پیدا کرده و خدماتتان را بررسی کنند. این موضوع باعث تبدیل جست‌وجوگران موقتی به مشتریان دائمی شده و درنهایت فروش و درآمد شما را افزایش می‌دهد
مراحل سئو سایت گردشگری :
اولین مرحله پیش از شروع سئو سایت گردشگری و آژانس مسافرتی راه‌اندازی یک سایت جذاب و مناسب است. شما باید یک شرکت معتبر و باتجربه برای طراحی سایت خود پیدا کرده و به کمک این شرکت سایت را بالا بیاورید. پس ‌از آن لازم است شروع به تولید محتوا کرده و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب سایت خود را پربارتر کنید. پس از تولید تعدادی محتوا سئوکار واردشده و شروع به بهینه‌سازی سایت بر اساس قوانین سئو می‌کند.
بهترین شرکت سئو سایت در تهران چیست؟
احتمالاً تاکنون جست‌وجوی زیادی برای یافتن شرکت سئو در تهران داشته‌اید. اما پیش از هر چیزی شما نیاز به دانش کافی برای تشخیص یک تیم خوب برای همکاری خواهید داشت. از جمله ویژگی‌های یک شرکت سئو در تهران و یا هر شهر دیگر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهارت کافی در امور مربوط به بهینه سازی سایت
تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سئو در تهران و ارائه‌ی نمونه‌کارهای آنلاین
توانایی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بر اساس نیاز مشتری
شناخت کسب‌وکارهای مختلف و نیازهای آن‌ها و آگاهی از وضعیت رقبا
ارائه‌ی خدمات با قیمت مناسب

  • روز با تو
  • ۰
  • ۰

جوانسازی واژن یکی از جراحی های زیبایی زنان می باشد که به منظور رفع مشکلات ناشی از زایمان و افزایش سن مانند رفع تیرگی، برطرف کردن خشکی واژن، رفع شلی و افتادگی و…مورد استفاده قرار می گیرد. این روش جراحی زیبایی امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.

در دوران بارداری ، زایمان خصوصا زایمان های مکرر و دوقلویی زایی به دلیل اینکه هورمون های بدن خانم ها دچار تغییرات  می گردد باعث می شود لبه های داخلی و وخارجی واژن نیز حالت قبل خود را از دست دهند.
بزرگ شدن لب های خارجی  ولب های داخلی  یکی دیگر مشکلاتی است که نه تنها بر ظاهر ناحیه تناسلی اثر منفی می گذارد بلکه عملکرد فرد را نیز دچارمشکل می نماید، مشکلاتی از قبیل:

احساس درد در نزدیکی
اختلال در ادرار
بروز مشکلاتی در انجام برخی از فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری و اسب سواری
احساس ناراحتی ونارضایتی در پوشیدن لباس ها تنگ
برای از بین بردن این قبیل مشکلات بهترین راه حل لابیاپلاستی است 
مزایای جوانسازی واژن با لابیاپلاستی:
کلاژن سازی پوست واژن به منظورجوان تر شدن واژن
سفت شدن و ارتجاعی شدن پوست واژن
برطرف شدن تیرگی های واژن
قرینه سازی لب های داخلی و خارجی
افزایش استحکام عضلات واژن
بهبود در برقراری رابطه جنسی
دوره نقاهت بسیار کوتاه
تایتنینگ:
تنگ کردن واژن یکی از چندین راهی است که به منظور جوانسازی و تقویت اعتماد به نفس خانم ها به کار گرفته می شود. البته این روش از ابتدا بیشتر جنبه درمانی داشت و به مروز از لحاظ زیبایی نیز مورد توجه قرار گرفت. اما برای چه افرادی مناسب است؟ زنانی که دچار افتادگی و یا شلی واژن باشند. حال بسته به نوع و شدت مشکل آن ها یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن انتخاب می شود
چه عواملی باعث میشود که نیاز به تایتنینگ داشته باشیم؟

افزایش سن،زایمان طبیعی،روابط جنسی مکرر،
لیزر نیز یکی از روش های بی خطری است که کاربردهای فراوانی دارد و در زمینه تنگ کردن واژن (تایتنینگ)نیز از آن استفاده می شود. این روش به صورت سرپایی و بدون هیچ بیهوشی قابل انجام پذیری است
 :سفید کردن واژن با لیزر
تیرگی واژن معمولا به خاطر وجود ملانین در لایه رویی پوست این ناحیه رخ می دهد. اصابت اشعه های بی خطر لیزر در این روش سفیدسازی می تواند موجب از بین رفتن این لایه تیره رنگ شود.

بسته به شرایط هر فرد اعم از نوع پوست، شدت تیرگی واژن و مواردی از این دست، تعداد جلسات لیزر درمانی متفاوت است. هر جلسه حداکثر 30 دقیقه طول می کشد و قبل از تاباندن لیزر، معمولا از بی حسی های موضعی استفاده می گردد که مراجعه کننده دردی را احساس ننماید.

بنابراین می توان دریافت که وایتنینگ با لیزر به صورت سرپایی انجام می شود و خبری از بیهوشی و بستری شدن نیست.
 

  • روز با تو
  • ۰
  • ۰

دوسالانه‌های هنری در وب‌سایت « درز »

منبع: https://article.tebyan.net/478097

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود.

 وب‌سایت «درز» فعالیت خود را از سال 1394 با هدف ایجاد منبعی دقیق و جامع درباره‌ی هنر و هنرمندان معاصر ایران آغاز کرده است. این پلتفرم فعالیت‌ هنرمندان ایرانی در رویدادهای داخلی و خارجی را به دقت رصد می‌کند و آرشیو کاملی از آثار ارائه‌شده و اطلاعات این رویدادها فراهم کرده است.

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود. در دنیای هنر بینال برای توصیف نمایشگاه بین‌المللی بزرگی به کار می‌رود که هر دو سال یک‌بار با هدف نمایش و ارائه‌‌ی هنرهای معاصر برپا می‌شود. بی‌ینال‌ها با نمایش آثار هنرمندان شناخته‌شده و همینطور کشف و معرفی هنرمندان جوان و نوظهور، نقش مهمی در زمینه‌ی خرید و فروش آثار هنری ایفا می‌کنند.
بی‌ینال ونیز اولین دوسالانه‌ای بود که در سال 1895 برگزار شد. در آن زمان هنرهای معاصر در موزه‌های هنرهای زیبا نمایش داده نمی‌شد؛ پس این دوسالانه با هدف ایجاد یک نمایشگاه جهانی برپا شد تا بستری را برای ارائه‌ی هنر معاصر و بازاریابی هنری فراهم کند. با موفقیت چشمگیر و استقبال بی‌نظیری که از بینال ونیز شد، کم‌کم دیگر کشورها غرفه‌ی ملی خود را در این بی‌ینال برپا کردند که اولین کشور، بلژیک بود. بی‌ینال ونیز هنوز هم یکی از مهم‌ترین دوسالانه‌های جهانی به‌شمار می‌آید و بیش‌از سی کشور جهان در آن غرفه‌ی دائمی دارند. عبارت بی‌ینال از آن زمان برای معرفی سایر رویدادهای دوسالانه‌ی هنری به کار می‌رود. بی‌ینال سائوپائولو بعد از بی‌ینال ونیز، قدیمی‌ترین دوسالانه‌ی جهانی است. این بی‌ینال در سال 1951 تأسیس شد. 
وضعیت دوسالانه‌های معاصر با گذشته تفاوت زیادی دارد. اولین بی‌ینال ونیز یک رویداد فرهنگی منحصربه‌فرد بود؛ اما از دهه‌ی 1990 صدها دوسالانه در سراسر جهان برگزار شد. بی‌ینال ونیز در زمینه‌ی معرفی و ارائه‌ی هنر معاصر پیشگام بود؛ اما از دهه‌ی 1960 به مرور موزه‌هایی برای نمایش هنر معاصر تأسیس شد.
در دوسالانه‌های معاصر توجه به روابط بین‌المللی اهمیت زیادی دارد. مسأله‌ی جهانی‌ بودن هنر که در بی‌ینال ونیز مطرح شده بود اما رعایت نمی‌شد، با رواج بحث‌های پسااستعماری و بازاریابی قومی زیر سؤال رفت و گرایش اروپامحوری که نسبت‌به هنر در عرصه‌ی نمایشگاه‌های جهانی وجود داشت با چالش روبه‌رو شد. کم‌کم صحنه‌های هنری دیگر کشورها که در حاشیه‌ی این رویدادها قرار داشت یا اصلاً در آن جایی نداشت، مورد توجه قرار گرفت. امروزه نه تنها در دوسالانه‌ها آثاری از کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و خاورمیانه ارائه می‌شود؛ که در هرکدام از این مناطق نیز بی‌ینال‌های هنری برپا می‌شود.
در اواخر قرن بیستم دوسالانه‌ها در سراسر جهان افزایش چشمگیری پیدا کردند و بی‌ینال‌های سراسر جهان، مانند بی‌ینال پاریس، بی‌ینال لیورپول، بی‌ینال پراگ، بی‌ینال پکن، بی‌ینال شارجه، بی‌ینال بخارست و بی‌ینال استانبول نیز شهرت زیادی پیدا کردند. این انفجار نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ هنری نشان‌دهنده‌ی رونق گسترده‌ی بازار هنر در عرصه‌ی جهانی است.
 

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019
 

هر سال تعداد زیادی دوسالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود. هنرمندان ایرانی نیز در این رویدادها حضور پرشوری دارند. به‌عنوان مثال در آخرین‌ دوره‌ی بی‌ینال ونیز که در تاریخ 21 اردیبهشت تا 3 آذر 1398 با موضوع «باشد که در زمان جالبی زندگی کنید» برگزار شد، رضا لواسانی، سمیرا علیخانزاده (samira alikhanzadeh) و علی میرعظیمی، با کیوریتوری علی بختیاری در پاویون ایران حضور داشتند. وب‌سایت «درز» تمام این رویدادهای مهم را به دقت رصد کرده و اطلاعات مربوط به آن‌ها در صفحه‌ی بی‌ینال‌های این پلتفرم قابل دسترسی است.
هنر ایران نیز در زمینه‌ی برگزاری بی‌ینال‌ها فعال بوده است. اولین بی‌ینال ایران در سال 1337 به همت مارکو گریگوریان در تهران شکل گرفت. اولین دوره‌ی این رویداد در کاخ ابیض برپا شد و در آن آثار نقاشی و مجسمه به نمایش درآمد. پنج‌دوره بی‌ینال تهران تا سال 1345 برپا شد و این رویداد نقش مهمی در معرفی هنرمندان معاصر ایران و گرایش‌های مختلف هنری ایفا کرد. در سال 1370 اولین بی‌ینال نقاشی بعد از انقلاب در موزه‌ی هنرهای معاصر برگزار شد. طی این سال‌ها نه‌تنها دوسالانه‌ی نقاشی تداوم داشته، بلکه دوسالانه‌های دیگری در رشته‌های مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک نیز برگزار شده‌اند که در زمینه‌ی معرفی هنرمندان و پیوند آن‌ها با رویدادهای جهانی فعال هستند. تمام اطلاعات مربوط به بینال‌های ایران نیز در بخش بینال‌های وب‌سایت «درز» قابل مشاهده است و به دقت پوشش داده شده است.
 

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

 
با ورود به صفحه‌ی بی‌ینال‌ها در وب‌سایت «درز» لیست تمام بی‌ینال‌های در حال نمایش، بی‌ینال‌های پیش‌ِ رو و بی‌ینال‌های گذشته در دسترس است. در بخش اول بی‌ینال‌ها، که به رویدادهای در حال نمایش اختصاص دارد، نام هر بی‌ینال و اطلاعات مربوط به زمان برگزاری هرکدام ارائه شده است.
با باز کردن صفحه‌ی مخصوص هر بی‌ینال ، اطلاعات کامل این رویداد، شامل تاریخچه، عنوان، پوستر، زمان برگزاری، هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده در آن و کیوریتور پاویون ایران معرفی شده‌ و عکس‌هایی از سالن نمایشگاهی، آثار ارائه‌شده و فضای کلی آن قرار دارد. همچنین در صفحه‌ی هر بینال، آدرس، اطلاعات مکانی، وب‌سایت و همچنین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها قرار داده شده است.
این روند برای تمام بی‌ینال‌های پیشِ رو و گذشته نیز فراهم شده و مخاطبان می‌توانند به‌دقت و به‌صورت کامل، این رویدادهای هنری و اطلاعات مربوط به هرکدام را در صفحه‌ی بی‌ینال‌های وب‌سایت «درز» مشاهده کنند. در بخش بی‌ینال‌های گذشته، امکان دسته‌بندی یا نمایش بی‌ینا‌ل‌ها بر اساس نام، سال یا شهر محل برگزاری وجود دارد و مخاطبان می‌توانند به سادگی به اطلاعات مربوط به بی‌ینال مورد نظر خود دست پیدا کنند.
وب‌سایت «درز» تلاش کرده فعالیت هنرمندان در رویدادهای داخلی یا بین‌المللی را به دقت رصد و ثبت کند و آرشیو دقیق و کاملی از آثار هنری و هنرمندان معاصر ایران گردآوری کند. این پلتفرم فعالیت تمام بی‌ینال‌های جهان را دنبال می‌کند و آثار هنرمندان ایرانی که در این رویدادها عرضه شده را به‌دقت جمع‌آوری می‌کند. وب‌سایت ««درز» بایگانی تصویری و نوشتاری دقیقی از فعالیت هنرمندان ایرانی جمع‌آوری کرده و این آرشیو منبع جامعی برای تمام مخاطبان دنیای هنر تجسمی فراهم کرده است.

  • روز با تو
  • ۰
  • ۰

رقابت در نتایج گوگل: رقابتی بودن در صفحه اول گوگل مهمترین دلیل برای رد ادعای تضمین به کارفرما برای سئو سایت است، اما به این معنا نیست که سایت شما نمی تواند در رتبه های اول گوگل قرار گیرید بلکه نیاز به برنامه ریزی دقیق و زمان مناسب برای رسیدن به صفحه اول در کلمات رقابتی یا سایت های پر بازدید و برند است برای رقابت با سایت های برند صبر بیشتری نیاز است. این جا از گوگل صحبت میکنم چون مهمترین موتور جستوجو برای همه ما است. آپدیت گوگل باعث می شود زمان بیشتری برای رسیدن به صفحه اول گوگل سپری شود
شرکت سئو چیست؟
اگر سایت شما بازدیدکننده‌ای نداشته باشد، طراحی سایت برای شما بی فایده است. اینجاست که فرآیند سئو سایت اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند. برای ورود کاربر به سایت شما، شرکت سئو فعالیت‌هایی از جمله تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای با کیفیت، بهینه­‌سازی داخلی سایت، لینک‌سازی و غیره را انجام

می­‌دهد.
 ایا میدانید که بهترین شرکت های سئو سایت چه ویژگی هایی دارند؟آیا تمامی ویژگی های این شرکت ها که باعث می شود، شما در مورد آن ها اطلاعات کافی کسب کنید را می دانید؟ در این زمینه چقدر اطلاعات دارید و آیا در مورد چالش های احتمالی اطلاعات کافی دارید؟
برای یافتن پاستخ این پرسش ها به وب تب مراجعه کنید
خدمات بهینه سازی سایت:
خدمات سئو چیست؟
کار خدمات سئو، بهینه سازی موتور جستجو است که برای افزایش بازدید سایت و همین‌طور بازدید باکیفیت جستجو وب سایت‌ها انجام می‌شود
انواع خدمات سئو سایت:
سئو داخلی سایت 
سئو خارجی سایت
سئو فنی
هزینه خدمات سئو:
هزینه سئو سایت به پروژه‌ای که به شرکت مورد نظر داده می‌شود و سابفه کاری شرکت، بستگی دارد. هزینه سئو یک سایت بر اساس کلمات مختلف و نوع وب سایت و همچنین بر اساس کار ساعتی و ماهانه‌ای که یک سئوکار انجام خواهد داد، متفاوت است.

  • روز با تو
  • ۰
  • ۰

خرید قطعات و لوازم یدکی رنو
معمولاً برای اشخاصی که دارای ماشین‌های برند رنو هستند ،خرید لوازم یدکی رنو از جمله نکاتی است که همواره دغدغه این افراد به حساب می‌آید. امروزه اگر صاحب پیشرفته ترین ماشین های جهان هم بشوید پس از مدتی بر اثر عوامل مختلف ، مانند تصادف یا استهلاک ، نیاز دارید تا برخی از لوازم خودروی خود را تغییر دهید. پس خرید و قیمت قطعات یدکی رنو اهمیت فراوانی خواهد داشت. در شرایطی که مجبور به تغییر لوازم یدکی خود شوید اصولاً بهتر است تا به سراغ خرید لوازم یدکی با کیفیت بروید؛ زیرا در صورت خرید لوازم با کیفیت پایین تر دچار دو اشتباه بزرگ می شویم. لوازم یدکی باکیفیت پایین تر اگرچه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر بالایی ندارند. بنابراین پس از مدتی باید دوباره هزینه اضافی را پرداخت نمایید.خرید محصولات با کیفیت نامناسب می تواند به کارکرد کلی خودروی شما نیز آسیب بزند. بنابراین در این شرایط بهتر است تا از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. برندهای مختلف نیز دارای محصولات متنوع و با قیمت های مختلفی هستند. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیای امروز ، به تدریج بسیاری از خریدهای مردم به شکل آنلاین صورت می پذیرد. بنابراین نیاز است تا بتوانیم مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید لوازم یدکی رنو را پیدا کنیم تا بتوانیم اطمینان خاطر کافی را از خرید خود به دست آوریم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی رنو پخش به جهت دستیابی مشتریان به این هدف مهم افتتاح‌شده است. ما با ارائه خدمات ویژه نظیر قیمت لوازم یدکی رنو مناسب و کیفیت خوب می خواهیم تا رضایت قلبی مشتریان خود را به دست آوریم. به همین دلیل در صورت عدم رضایت مشتریان 5 روز ضمانت بازگشت کالا توسط برند ما قرار داده شده است تا بتوانیم اطمینان لازم را به مشتریان خود بدهیم.

قیمت قطعات اصلی رنو
با توجه به نکات مطرح شده می توانیم نتیجه بگیریم که خرید قطعات اصلی رنو با کیفیت مناسب ، برای اتومبیل ما نکته ی حائز اهمیتی است. همان گونه که می توانید در سایت ما مشاهده کنید ، انواع رنوهای مختلف به شکل های مختلف تقسیم بندی شده است.>زمان، ازجمله مسائل بسیار مهم برای هر کدام از مشتریان محسوب می شود. درواقع دوست داریم تا زمان کمتری را برای خرید محصولات مختلف بگذرانیم . این امر به ما فرصت می‌دهد تا به کارهای مختلف خود برسیم. بنابراین تقسیم‌بندی‌های مختلف خرید قطعات یدکی رنو در سایت رنو پخش به این دلیل صورت گرفته است.  به همین منظور ما قطعات اصلی رنو شامل قطعات موتور،قطعات سیستم سوخت رسانی، قطعات سیستم فرمان و ... را تقسیم بندی کرده ایم تا در روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کنیم. به همین منظور در رابطه با نحوه خرید لوازم یدکی رنو از سایت رنو پخش پس از ورود به سایت ما می توانید تمامی موارد تقسیم بندی را مشاهده کنید. در واقع در دسته بندی های مختلف می توانید نام قطعه ای را که میخواهید را مشخص کنید. فارغ از قطعات مختلف می توانید نوع خودرو خود را شخص کنید و بسیار راحت به قطعه مورد نظر خود دست یابید. بدین ترتیب می توانید بسیار راحت قطعه خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ تعیین شده قطعه خود را دریافت نمایید. به منظور اینکه شما بتوانید با اخبار اتومبیل خود و قطعات مختلف آن آشنا باشید بخشی را تحت عنوان وبلاگ به وجود آوردیم تا بتوانید توضیحات کامل را درباره قطعات مختلف داشته باشید.

خرید لوازم جانبی رنو
اگرچه تمامی موارد گفته شده درباره نحوه خرید ممکن است در سایت های مختلف نیز وجود داشته باشد اما خرید لوازم جانبی RENAULT از سایت رنو پخش دارای مزایای مختلفی است . این ویژگی‌ها می تواند علاوه بر قیمت قطعات یدکی رنو جزء مزایای ما نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی به حساب بیاید. نکته ی بسیار مهمی که می تواند وجه تمایز ایجاد کند مسئله ی فعالیت فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یک برند خاص است. درواقع برخی از فروشگاه های مختلف محصولات مختلف از برندهای مختلف را عرضه میکنند. این امر اگرچه برای آن‌ها سود بیشتری دارد اما موجب می شود تا نتوانند تمامی برند های خودرو را به صورت تخصصی پوشش دهند. اما رنو پخش در مورد لوازم یدکی رنو اینکار را انجام داده است.  در واقع تنها برخی از خودروهای هر برند را تحت پوشش خود قرار می دهند. این امر موجب می شود تا شما اگر خودرویی دارید که در بازار کشور محدود است نتوانید به سادگی لوازم یدکی آن را پیدا کنید. فارغ از این مسئله تمرکز تنها بر روی یک برند مثل قطعات یدکی رنو می تواند خدمات با کیفیت تری را در پی داشته باشد. ما همچنین بهترین قیمت لوازم جانبی رنو را عرضه میکنیم. اصولاً به دلیل تولید هزاران نوع خودروی مختلف امروزه داشتن آشنایی کامل با تمامی خودروهای برند های مختلف کار دشواری است. بنابراین کار بر روی یک برند می تواند به ما این آزادی عمل را بدهد که تنها حیطه آگاهی خود را در یک حیطه بالا ببریم.بنابراین با تخصص کافی تنها در یک عرصه میتوانیم خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

انواع قطعات لوازم یدکی رنو
قطعات لوازم یدکی رنو شامل هزاران تجهیز مختلف می شوند. اما به‌طور کلی می توانیم قطعات لوازم یدکی این برند را به مباحث مختلفی مانند موارد زیر تقسیم بندی کنیم. این قطعات عبارتند از : -قطعات بدنه -قطعات سیستم سوخت رسانی -قطعات سیستم جلوبندی، کمک و تعلیق -قطعات سیستم سرمایش و گرمایش -قطعات سیستم فرمان -قطعات سیستم ترمز -قطعات موتور -لوازم مصرفی -قطعات سیستم برف‌پاک‌کن -قطعات الکتریکی - و ... -شایان ذکر است که می توانید در قسمت دسته بندی ها تمامی موارد ذکر شده را مشاهده نمایید.

منبع : https://renaultpakhsh.ir

  • روز با تو