مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

دستگاه های لیزر انواع مختلفی دارند و نتیجه ای که از هر یک از آنها گرفته می شود نیز متفاوت است. 
بهترین دستگاه لیزر چه ویژگی هایی دارد؟
هر یک از این دستگاه ها از فناوری خاصی بهره مند هستند به این دلیل که نور پرتو لیزر هر کدام از این دستگاه ها ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد خود را دارد.
انواع دستگاه های لیزر موهای زائد:
آی پی ال: این فناوری کم عارضه ترین مورد در بین انواع فناوری های لیزر موهای زائد است و برای تمام پوست و موها قابل استفاده است. تعداد جلسات استفاده از این دستگاه بین 8 تا 12 جلسه است.

الکساندرایت: این فناوری یکی از پیشرفته ترین ها در حوزه لیزر موهای زائد است. طول موج این لیزر از اپیدرم پوست عبور می کند، مستقیما به فولیکول مو می رسد و مو را به طور کامل از ریشه از بین می برد.

دایود: از بین رفتن موهای زائد با این فناوری سرعت بالایی دارد و برای انواع موها نیز قابل استفاده است. البته به علت شدت بالای نور آن ممکن است عوارضی چون سوختگی یا تغییر رنگ موقت پوست را به همراه داشته باشد.

ان دیاگ: این فناوری غالبا برای پوست های تیره و حتی پوست های برنزه طراحی شده است. این نوع از فناوری بر فولیکول مو اثر می گذارد و آسیبی به پوست اطراف آن نمی زند.

دستگاه الکساندرا کندلا
این دستگاه جز جدیدترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر موهای زائد است و به این دلیل طرفداران زیادی دارد که برای بیشتر تیپ های پوستی از خیلی روشن تا تیره قابل استفاده است. تنظیمات پیشرفته الکساندرا کندلا به پزشک این امکان را می دهد که بتواند متناسب با رنگ پوست هر بیمار آن ها را تغییر دهد.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد:
قبل از اقدام به لیزر نباید ریشه موها با روش هایی مثل اپیلاسیون از بین رفته باشد. باید موها تا حدی رشد کرده باشند و یک روز قبل از لیزر با ژیلت تراشیده شوند.
در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید شدید مثل گرفتن حمام آفتاب، نباید لیزر کرد.
حداقل یک هفته قبل از درمان باید مصرف کرم های لایه بردار را قطع نمود.

  • ۰۰/۱۰/۳۰
  • روز با تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی