مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اغلب افراد در صورت بروز مشکل حقوقی به دنبال این هستند که در وهله اول ابعاد و حاشیه های مورد خودشان را با یک مشاوره حقوقی ارزیابی کنند؛ از این نظر سبک و سیاق ارائه کنندگان مشاوره حقوقی و وکلا به پزشکان متخصص شباهت دارد. افراد در زمان گرفتاری به بیماری های خاص خود به هر دکتری اعتماد نمی کنند و به نظر می رسد به دلیل اهمیت بالای موضوعات حقوقی افراد مایل هستند که مشاوره حقوقی را نیز از فردی دریافت کنند که این فرد صلاحیت و تجربه ی لازم برای موضوع را داشته باشد. برای اینکه بفهمیم چه کسی صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی دارد ابتدا ببینیم مشاور حقوقی چه فرقی با وکالت دادگستری دارد.

مشاوره حقوقی آنلاین

تفاوت وکالت با مشاوره حقوقی (اینترنتی) چیست؟

مشاور حقوقی به زبان ساده یعنی فردی که توسط افراد، سازمان‌ها و ... به کار گرفته می‌شود تا با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات کشور، به ارائه توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی بپردازد در حالی که وکلا وظیفه ای فراتر از این موضوع دارند و در کنار امر مشاوره از سوی موسسات حقوقی یا خود افراد حقیقی به کار گرفته می شوند تا گستره ای از خدمات حقوقی نظیر پیگیری پرونده در محاکم قضائی و اداری بپردازند و از سوی شما در پرونده حاضر شده و به دفاع و احقاق حقوق شما اقدام کنند. مشاوره حقوقی آنلاین فوری هم به همین خاطر غالبا با هزینه کمتری انجام می شود. البته بعضا مشاوره حقوقی آنلاین رایگان هم در کشور ما وجود دارد که به نظر نمی آید خیلی قابل اعتماد باشد. 

تنظیم دادخواست طلاق

دادخواست طلاق توافقی چطور تنظیم می شود؟

شاید فکر کنید که طلاق توافقی که دیگر دادخواست و شکایت ندارد، ولی اینطور نیست. بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی جمهوری اسلامی شما برای هر نوع دعاوی حقوقی باید لزوما دادخواستی ارائه کرده باشید تا براساس آن امری به جریان بیافتد. پس برای طلاق توافقی هم، زن و مرد بایستی یک دادخواست طلاق توافقی تنظیم کنند و آن را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه نمایند . بعد از آن مهلت رسیدگی تعیین می شود و زن و مرد با مراجعه به دادگاه خانواده در مهلت مقرر در جریان پرونده طلاق توافقی قرار می گیرند. برای اینکه کار سریعتر انجام شود با توجه به اینکه به خصوص در طلاق توافقی، دادخواست خیلی اهمیت زیادی ندارد، پیشنهاد ما این است که از تنظیم دادخواست طلاق اینترنتی استفاده کنید تا وقت شما کمتر گرفته شود. در صورتی که دادگاه گواهی عدم امکان سازش را به طرفین ارائه داد ، سه ماه از تاریخ صدور آن باید به دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه نمود و اجرای صیغه طلاق و ثبت کردن آن را تقاضا کرد در غیر این صورت بعد از سه ماه ، اعتبار این گواهی به اتمام می رسد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گواهی عدم امکان سازش کلیک کنید .

 

  • روز با تو
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای سئو در تهران هستید و میخواهید رتبه یک گوگل باشید و به کسب و کارتان رونق دهید با وب تب در تماس باشید

  • روز با تو
  • ۰
  • ۱

لوازم یدکی رنو و لوازم جانبی رنو در فروشگاه آنلاین رنوپخش با پایبندی به 3 اصل کلیدی قیمت مناسب، کیفیت بالای قطعات و 5 روز ضمانت بازگشت کالا به کل ایران ارسال می شود و با این تعهد به بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی و یدکی رنو در ایران مبدل گشته است.

خودرو ال 90

در فروشگاه اینترنتی رنو پخش انواع لوازم یدکی رنو را میتوانید با بهترین قیمت تهیه کنید در اینجا میخواهیم اطلاعاتی درباره خودرو ال 90 و قطعات یدکی ان به شما بدهیم پس این مطلب را تا انتها بخوانید

خودرو ال 90 خودرویی است  که در ایران توسط شرکت رنو پارس تولید می شود که کنسرسیومی از شرکت های ایرانی تولید کننده خودرو ، ایران خودرو ، سایپا و پارس خودرو برای تولید تندر 90 و ساندرو است. ال نود یا تندر ۹۰ نامی است که طرف ایرانی در قرارداد با رنو بر روی رنو لوگان گذاشته است اما عموم مردم به دلیل تکرار زیاد عبارت L90 در اخبار و حواشی مربوط به این خودرو ، همین اسم را برای این مدل لوگان در اصطلاح های عامیانه . روزمره بکار می‌برند.

لوازم یدکی ال 90:

خودرو ال نود امروزه به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین خودروها در میان خانواده های ایرانی شناخته شده است. قطعات و لوازم یدکی خودرو که در این خودرو به کار رفته بر روی این خودرو هستند در شرکت های مختلف تولید و توزیع می شوند.اما قطعات ال 90 برند دینا پارت از جمله با کیفیت ترین و مطمئن ترین قطعات خودرو به شمار می رود که به واسطه این شرکت به سایر نمایندگی ها و فروشگاه های لوازم یدکی توزیع می شود. با توجه به اینکه لوازم ال نود برند دینا پارت از جمله مرغوب ترین محصولات در زمینه خودرو می باشد و قیمت آن ها به صورت متغیر و متفاوت است اما نکته قابل توجه این است به طور کلی قیمت تمامی قطعات و لوازم مربوط به خودروی ال نود نسبت به سایر خودرو های میان رده ایرانی کمی گران تر می باشد.

قیمت لوازم یدکی رنو:

انواع قطعات یدکی خودرو های رنو در فروشگاه رنو پخش موجود می باشد برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی رنو با رنو پخش در ارتباط باشید.

  • روز با تو