مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

باشگاه استقلال یکی ازمعدود باشگاه‌هایی است که از نظر لباس‌های خود در هر فصل بهترین است زیرا تمرکز زیادی بر روی این مسئله می‌گذارد و همیشه به فکر بهترین‌ها برای تیم و طرفداران خود است.

به همین منظور، همیشه لباس‌های جدیدی را طراحی می‌کند که در چند ست به نمایش گذاشته می‌شوند و بازیکنان از آن استفاده می‌کنند و به علاوه هواداران هم برای حمایت خود از اسم محبوبشان از آن‌ها خرید کرده و در مکان‌های مختلف بر تن می‌کنند.

لباسی که تیم برای بازی اول می‌پوشد و به اصطلاح به آن لباس اول استقلال می‌گویند، یکی از جذاب‌ترین کارهایی تولید شده است که بسیار مورد پسند بوده و همیشه یکی از زیباترین لباس‌ها به شمار می‌رود.

در لباس اول استقلال لوگو به صورت گلدوزی شده است که در قسمت چپ پیراهن جای می‌گیرد که این یعنی شما هوادار تیم استقلال هستید.

از لحاظ جنس و کیفیت، لباس اول استقلال حرف اول را می‌زند و همیشه از بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای تولید این لباس استفاده می‌شود.

جهت خرید کیت های استقلال می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

لباس دوم استقلال

در طراحی لباس دوم استقلال از لوگوی استقلال و همراه اول استفاده شده‌است که این کار را بسیار منحصربه‌فرد کرده‌است و رنگ آن به دلیل شکست تمام تصورات قبلی استقلال که رنگ آبی را از آن تیم خود می‌دانستند رنگ سفید را برای لباس دوم استقلال انتخاب کردند که همین رنگ هم با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

شما می‌توانید این لباس دوم استقلال را برای جمع‌های دوستانه خود و با مجالس و دورهمی‌هایی استفاده کنید. به علاوه گزینه‌ی بسیار خوبی برای تمرینات ورزشی و حمایت از استقلال به شمار می‌رود.

یکی دیگر از مزایایی که لباس دوم استقلال دارد و این لباس را ویژه کرده، استفاده از یک فناوری پیشرفته در لباس است که باعث به وجود آمدن تنفس در کل لباس می‌شود و به راحتی می‌توانید چندین ساعت ورزش کنید و به هیچ عنوان عرق نکنید و بوی عرق تمام بدن را نگیرد.

لباس سوم استقلال

لباس سوم استقلال کاری بسیار خاص و ویژه است که با دیدن آن تمام ذهنیات خود را از کارهای دیگر پاک می‌کنید و به سمت خرید این لباس می‌روید.

اگر بخواهیم از مشخصات لباس سوم استقلال بیشتر برای شما توضیح بدهیم باید بگوییم که رنگ آن مشکی است که همین امر باعث می‌شود طرفداران بسیار زیادی داشته باشد زیرا افراد رنگ مشکی را در موقعیت‌های مختلف بر تن می‌کنند و به راحتی می‌توانند آن را با لباس‌های دیگر ست کنند.

لوگوی استقلال که بر روی لباس سوم استقلال نقش بسته، بسیار با کیفیت است و با هر بار شست‌وشو هیچ وقت از بین نمی‌رود.

ستاره‌های طلایی در قسمت سرشانه لباس سوم استقلال بسیار خودنمایی می‌کنند و همین ستاره‌ها برای برخی افراد تنها دلیل خرید هستند.

لباس سوم استقلال کیفیت بالایی دارد و همچنین از فناوری ضد تعریق هم برخوردار است که دلیلی حتمی برای بوجود آمدن یک انگیزه برای خرید این لباس می‌شود.

خرید لباس اول استقلال

باشگاه استقلال همیشه لباس‌های تیمش را در دو الی سه سری عرضه می‌کند که به لباس اول و دوم و گاهی هم لباس سوم مطرح هستند.

اگر شما هم به دنبال لباس اول تیم استقلال هستید باید بدانید که ما در سایت مان بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را یک جا جمع کرده‌ایم.

برای خرید لباس اول استقلال اگر به دنبال لباس متفاوت با لباس‌های موجود در بازار هستید، حتماً به ما مراجعه کنید زیرا لباس‌های موجود در بازار بسیار بی‌کیفیت بوده و شما از خرید کردن آن پشیمان می‌شوید.

اگر بخواهیم برخی از مشخصات لباس اول استقلال را برای شما بگوییم باید به جنس پارچه‌ی آن اشاره کنیم که سوزنی بوده و حالت کشسانی بسیار بالایی دارد که همین امر موجب می‌شود تا عمل تعریق به راحتی انجام شود و هیچ مشکلی در این زمینه برای شما بوجود نیاید.

شما برای خرید لباس اول استقلال باید عجله کنید زیرا طرفداران بسیار زیادی دارد و این نکته را در مورد آن بگوییم که لوگوی مندرج شده بر روی این لباس بسیار با کیفیت بوده و شما می‌توانید برای مدت بسیار طولانی از آن استفاده کنید.

خرید لباس جدید استقلال

زمانی که باشگاه استقلال لباس‌های جدید خود را جایگزین لباس‌های قدیمی می‌کند، افراد برای خرید لباس‌های جدید به بازارها بروند و در شلوغی بازار ممکن است جنس غیر اصل را به آن‌ها بفروشند.

شما با خرید لباس جدید استقلال که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، می‌توانید یک لباس را برای مدت بسیار طولانی در اختیار داشته باشید.

اگر شما هم به دنبال لباس جدید استقلال هستید و قصد دارید همیشه به روز باشید و لباس‌های جدید تیم محبوبتان را بر تن کنید باید بدانید که این لباس جدید هم از یقه‌ی گرد بسیار زیبایی برخوردار است که در لباس لوگوی مندرج شده جنس خیلی خوبی دارد و شما می‌توانید بعد از هر بار استفاده از این لباس آن را بشویید و نگران از بین رفتن رنگ و تغییر اندازه‌ی آن نباشید.

خرید لباس دوم استقلال

طرفداران استقلال می‌دانند که این باشگاه همیشه و در تمامی دوران‌ها و طی مسابقات فوتبالی خود از بهترین مجموعه‌ی لباسی استفاده کرده‌است. به گونه‌ای که برای هر سری تقریباً سه ست را تولید می‌کند و برای بازیکنان و تمامی هواداران خود این محصولات را به صورت کاملاً با کیفیت در اختیارشان می‌گذارد.

یکی از این لباس‌های خاص و منحصر به فرد، لباس دوم تیم استقلال است که بسیار جذاب بوده و به صورت اورجینال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از خصوصیات این لباس باید به رنگ آن اشاره کنیم که بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. لباس دوم استقلال که رنگ سفید دارد و لوگوی تیم هم بر روی آن حک شده‌است، بسیار تن‌خور عالی دارد.

خرید لباس سوم استقلال

همه طرفداران استقلال تا کنون می‌دانند که این لباس سری سومی هم دارد که برای برخی از آن‌ها این لباس سوم از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

اگر تا الان لباس سوم استقلال را در اختیار ندارید باید به شما بگوییم نیمی از عمر هواداریتان را هنوز نگذرانده‌اید زیرا یکی از زیباترین لباس‌ها هست و می‌تواند شما را در هر جمعی که باشید به فردی منحصربه‌فرد و خاص تبدیل کند.

برای خرید لباس سوم استقلال دیگر وقت و انرژی خود را صرف بازارهای شلوغ و ترافیک‌های سنگین و همچنین جنس‌های بی‌کیفیت بازاری نکنید زیرا ما در سایت دربی شاپ بهترین لباس سوم استقلال را در اختیارتان گذاشته‌ایم که می‌توانید با خیالی راحت و بسیار آسان، لباس سوم استقلال را بخرید.

شما با خرید لباس سوم استقلال جنسی اصل و با کیفیتی فوق‌العاده‌ می‌خرید که برای مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما با خرید لباس سوم استقلال که به رنگ مشکی است می‌توانید علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در محافل و جمع‌های دیگر هم آن را با لباس دیگری ست کنید و خیلی خوش استایل ظاهر شوید.

 فروش لباس استقلال

اگر شما هم یکی از طرفداران تیم استقلال هستید حتماً تا کنون بارها به سمت خرید لباس استقلال از فروشگاهای مختلف رفته‌اید و ممکن است بارها لباس‌های غیر اصلی را به شما فروخته باشند که تنها یک بار به درستی از آن استفاده کرده‌اید.

در دنیای اینترنت که امروزه جهان را به خودش وابسته کرده،‌ فروش یک محصول زمانی موفقیت‌آمیز است که فرد از داشتن رضایت بسیار زیاد از محصولات شما دیگران را هم تشویق به شناخت کالاهای با کیفیت شما کند و همین باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

در مورد لباس‌های استقلال باید بدانید که فروشگاه‌های بسیار متنوعی به صورت اختصاصی فعالیت می‌کند که تمام لباس‌های استقلال را آن‌جا به فروش می‌رسانند.

در قسمت جلو لباس استقلال سالهای قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان چاپ شده است. رنگ پیش این کیت به رنگ نوک مدادی و مشکی هست . در قسمت پیش از چاپ سابلی بهره برده شده است.لوگو باشگاه استقلال روی قلب و در سمت راست حک شده است. لوگو به صورت برچسبی و مدیا نمی باشد بلگه در بافت پارچه بافته شده است.دقیقا لباس استقلال که اصل هست به همین صورت لوگو در بافت پارچه طراحی شده و لباسی که بازیکنان تیم استقلال می پوشند دقیقا اینگونه است . این نوع لوگو از این جهت مناسب است که سینه را اذیت نمی کند.

پشت و آستین و یقه

پشت و آستین و یقه کیت سوم استقلال از پارچه سوزنی مشکی رنگ استفاده شده که یقه به صورت کشبافت مشکی رنگ و به صورت یقه گرد هست وروی آستین ستاره طلایی دو عدد با کاتر چاپ خورده است.آستین این محصول کوتاه است و مناسب فصل بهار و تابستان می باشد. قد پیراهن روی باسن هست.

خرید کیت سوم استقلال و جنس پارچه آن

پارچه استفاده شده در این نوع لباس استقلال سوپر پلی استر سوزنی هست که خاصیت عبور هوا در این پارچه به وضوح دیده می شود و ویژگی دیگر این نوع پارچه فرم دهی به بدن می باشد و خاصیت کشسانی دارد و با کشیدن پارچه به حالت اولیه خود بر می گردد. نحوه ی نگهداری کیت سوم استقلال شستشو با لباس شویی با دمای زیر 30 درجه است و زمان اتو کشی نباید محصول را بکشید و اتو بزنید زیرا در این صورت پارچه در اون حالت می ماند و این خاصیت پارچه پلی استر است.

کیت سوم استقلال2021

کیت سوم استقلال2021

اسپانسر کیت سوم استقلال

خرید پیراهن استقلال های وب یکی از بیشترین درخواست های هواداران از ما پیراهن استقلال های وب بوده و مدیریت سایت دربی شاپ نیز به این نیاز پاسخ داده و این محصول رو موجود کرد. هم اکنون هواداران استقلال می نوانند خرید پیراهن استقلال های وب را از فروشگاه بزرگ دربی شاپ انجام دهند.

های وب یکی از بزرگترین خدمات دهنده های اینترنت کشور امسال اسپانسری تیم استقلال تهران را بر عهده گرفته و در قسمت جلو سینه بزرگ روی کیت سوم استقلال های وب به رنگ طلایی نوشته شده است.

کیت سوم استقلال2021

کیت سوم استقلال2021

سورپرایز فروشگاه دربی شاپ برای خریداران کیت سوم استقلال تهران مشکی

مدیریت سایت دربی شاپ آقای حسین شیخ محمدی برای این محصول تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته و به همراه ارسال رایگان با پست پیشتاز این محصول برای شما ارسال میشه.این آفر برای یک  مدت محدود در اختیار شما قرار گرفته است.

برای خرید کیت پیراهن سوم استقلال می توانید به قسمت های مربوطه از فروشگاه اینترنتی دربی شاپ مراجعه نمایید.

  • ۰۰/۱۰/۲۸
  • روز با تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی