مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

ال نود یکی از ماشین های پرطرفدار برند فرانسوی رنو در کشور ما می باشد. کیفیت استاندارد در کنار قیمت متناسب و اقتصادی موجب شده تا این خودرو به یکی از پرطرفدارترین  اتومبیل هایی مبدل شود که امروزه در بسیاری از خیابان های کشورمان می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.بنابراین خرید لوازم یدکی ال نود از جمله مباحثی است که مورد توجه بسیاری از مردم که قصد خرید این خود را دارند ، می باشد.
ال نود در کشور ما با  نام تندر نود نیز شناخته می شود.با اطمینان می توانیم بگوییم که تندر90 پرطرفدارترین خودروی ساخته شده توسط برند رنو در ایران می باشد. این امر به دلیل قیمت پایین ال نود نسبت به دیگر تولیدات این برند فرانسوی است. بنابراین ازجمله خودروهای رنو محسوب می شود که در ایران مونتاژ می شود.

آیا لوازم رنو ال 90 فقط در ایران تولید می شود؟
ساخت این مدل رنو تقریبا در همه جای جهان متوقف شده است. با وجود این اتفاق ولی همچنان در ایران رنو ال 90 خودروی مناسبی محسوب می شود که عملکرد و استحکام خوبی دارد. قطعات خودروی l90 به راحتی در بازار یافت می شود و شما می توانید حتی به صورت آنلاین خرید لوازم یدکی ال 90 را انجام دهید. کیفیت قطعات اما اختلاف بیشتری دارد و بهتر است از فروشگاه های معتبر و قدیمی حوزه رنو خرید کنید. ال 90 در کل با توجه به قدرت موتور و بدنه سنگین و ظاهری که دارد یک خودروی مناسب کار است و اغلب بانوان آنرا نمی پسندند. برای این موارد تالیسمان و مگان رنو می توانند گزینه های بهتری باشند.
 
چرا لوازم یدی رنو رت از رنو پخش تهیه کنیم؟
مهمترین چیزی که در خرید لوازم یدکی رنو باید به ان دقت شود اصل بودن است که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه رنو پخش خریداری کنید

  • ۰۰/۱۰/۱۶
  • روز با تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی