مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

مجله روز

هر آنچه امروز باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

لیزر موهای زائد چیست؟

به عنوان بهترین روش حذف دائمی موهای زائد بدن شناخته می شود. در لیزر مو, با استفاده از لیزر موی کندلا الکس، بدون رنج بردن از حساسیت های پوستی ناشی از کرم موبر و بدون نیاز به صرف وقت زیاد در روش IPL می توانید طی چند جلسه به طور کامل از شر موهای زائد خود خلاص شوید. چونلیزر موهای زائد با الکساندرایت، ریشه موها را با جذب انرژی و ایجاد حرارت توسط ملانین می سوزاند؛ امکان رشد مجدد آنها وجود ندارد.

پوست بدن من تیره است، آیا لیزر مو برای من مناسب است؟

هرچه پوست تیره تر باشد امکان نفوذ لیزر و رسیدن به ریشه مو کاهش پیدا می کند،چون ملانین موجود در اپیدرمیز پوست تیره آن را جذب می کند. جذب بیش از حد انرژی لیزر کندلا الکس (با طول موج خاص الکساندرایت) توسط ملانین اپیدرمیز در پوست های تیره علاوه بر اینکه به پوست آسیب وارد کرده و برای فرد مشکلاتی ایجاد می کند، نتیجه مطلوب را روی حذف موهای زائد نخواهد داشت. البته شرکت کندلا افرادی که پوست های تیره ای دارند را نیز تنها نگذاشته و دستگاه لیزر موی کندلا یگ از سری جنتل پرو را به این منظور طراحی کرده است که با استفاده از تنظیم مدت زمان پالس ها و اندازه لکه لیزر بتوان پوست هایی که تیره هستند و تا حدی برنزه شده اند را لیزر کرد.

ایا فرکانس لیزر مو برای پوست های تیره با پوست های روشن متفاوت است؟

لیزر موهای زائد، توسط دستگاه لیزر موی کندلا الکساندرایت را می توان روی پوست اکثر افراد انجام داد با تنظیم مناسب مدت پالس ها و اندازه لکه لیزر می توان موهای زائد این نوع پوست ها را به راحتی و با سرعت قابل قبول از بین برد.

تا چه مدت بهد از برنز کردن پوست نباید لیزر را انجام داد؟

بعد از برنزه کردن باید 4 تا 6 ماه افراد صبر کنند تا پوست خود به حالت نرمال برگردد و سپس لیزر را انجام داد

بهترین نوع دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد؟

امکانات و قابلیت های جدیدی که در دستگاه لیزر مو کندلا با تکنولوژی پیشرفته تعبیه شده؛ استفاده از این دستگاه را به عنوان سریعترین، موثرترین و ایمن ترین دستگاه لیزر برای عموم مراجعین با پوست های روشن و سبزه با استقبال بی نظیری روبرو کرده است.

ایا اشعه لیزر برای بدن ضرر دارد؟

الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد و هیچونه آسیبی به ارگانهای بدن وارد نمی کند.

تعداد جلسات لیزر الکساندرا کندلا ؟

تعداد جلسات لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد که معمولا در اولین مراجعه‌ به مراکز لیزر، توسط پزشک تعیین خواهد شد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین جلسات لیزر، ناحیه‌ای است که مورد لیزر قرار می‌گیرد. موهای قسمت‌های مختلف به جلسات متفاوتی نیاز دارند. البته عواملی از قبیل رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت آن است که در از بین رفتن موها مؤثر است.

اگر می‌خواهید بیشترین نتیجه را در کمترین زمان از لیزر موها بگیرید، بهتر است به کلینیک‌ پوست و موی مجهز به دستگاه الکساندرایت کندلا مراجعه کنید.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد:

1)اولین گام این است که پیش از تعیین وقت از کلینیک موردنظرتان، از نوع دستگاه مورد استفاده، نظارت پزشک متخصص و تخصص کارکنان اطمینان حاصل کنید.

2)از افتاب گرفتن و سولار رفتن قبل از لیزر موهای زائد خودداری کنید

3) برای این که لیزر مو را تشخیص دهد، ریشه‌ی مو باید در فولیکول وجود داشته باشد. بنابراین پیش از شروع دوره از روش‌هایی که فولیکول مو را از بین می‌برد (مانند اپیلاسیون، وکس، یا حتی کرم‌های موبر) استفاده نکنید. با یک ژیلت تیز ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید

4)جلسات لیزر را منظم انجام دهید

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • روز با تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی